ŽIVOT S DISKDŽOKEJOM TO JE PARÁDA 06:

Ležala som  zakrytá až po krk v jeho perinách a vdychovala ich vôňu. Jeho vôňu. S napoly nahnevaným a s napoly zúfalým výrazom v tvári som sledovala ako si balí cestovnú tašku. 
-"Čo ti je láska? " pýta sa ma. 
-"Ja nikam nejdem. Mne sa tam nechce ísť." povedala som a nahlas som vzdychla. 
-"Ale miláčik, a prečo?  Veď ja chcem aby si šla." namietal a ďalej na mňa nechápavo hľadel. 
-"ČO PREČO???!!!!!" zúrila som "NEMÁM SI ČO OBLIECŤ! Všetky baby budú BOHYNE iba ja budem ako MROCHTĽA! " /áno fakticky som mala túto známu ženskú krízu a naozaj som použila slovo mrochtľa :D / 
-"Veď máš veľa pekných vecí. Napríklad to rifľové, čo si mala naposledy je fajn" povzbudzuje ma. 
/To rifľové je overal, ktorý mi vôbec nesadol a dala som mu nálepku : URČENÉ DO PIESKOVISKA/
-"Martin to nemyslíš vážne, veď je strašný! " prevrátila som očami. 
-"Miláčik, verím v tvoje schopnosti. Určite to nejako vyriešiš. Musím ísť." ukončil debatu, vtisol mi bozk a odišiel.
Samozrejme že som to vyriešila. ŠLA SOM NAKUPOVAŤ! :D /neviem čo si myslel, že asi urobím:D/
Odkedy som mama, vždy keď niekam idem, potrebujem si niečo kúpiť. Ani sama neviem prečo. Možno je to tým, že chtiac či nechtiac vás materská vezme preč z bežnej reality. Viete všetko možné aj nemožné o deťoch, ale tak trošku zabudnete čo sa nosí. Aj keď musím povedať, že dnešné "trendy"- holé zadky, pupky a cecky ven plus dva priberané vrkoče... ma zase až tak nevzali. Je to mimo ženskosti a vlastne úplne mimo mňa. Aj keď je to dokonalý obraz dnešných žien. /nežien/ Nahota je už tak normálna, že prestala byť zaujímavá. Ale to je už na iný článok. 

Behala som po obchode ako splašená a hľadala som niečo na seba. Niečo, čo zakryje moje nedokonalé bruško, ale pritom vyzdvihne všetko to, čo je na mne "dokonalé".  Malý Maco sedel pripútaný v kočíku a vyzeral byť v pohode.  Keď som celá spotená KONEČNE vbehla do kabínky s hŕbou vecí, že si ich idem na rýchlo skúsiť, malý začal mrnčať. ZÁKON SCHVÁLNOSTI!!!! Utišujem ho cez záves skušobnej kabínky a v hlave mi ide: PANE BOŽE PREČO JA? :D Rýchlo si zvliekam vyskúšané šaty a z toľkého stresu  som úplne zabudla, ako vlastne na mne vyzerali. Vtom mi Maco odhrnie záves, nahlas hovorí "MAMA CICIK" a polovička obchodu ma vidí  červenú ako rak v podprsenke aj s mojim nedokonalým bruškom. !!! Zúrila som! Beriem šaty! Kašlem na to. Vyšla som z kabínky v ruke čierne šaty a biele nohavice. Pre istotu. Nejak to už doladím. Náhlila som sa k pokladni a samozrejme mi neuniklo pár obdivných pohľadov od chlapov /asi to brucho nieje až taká tragédia/ a pár vyčítavých od žien v zmysle- čo je to za matku, čo berie svoje dieťa nakupovať a ono chúďatko mrnká. Ženy v tomto vedia byť fakt kruté.
Z nákupu som sa vrátiala vynervovaná, ale viac menej spokojná. 
Obzerala som sa večer v zrkadle a vravím si: No nič Klára, žiadna super sláva, budeš to musieť uhrať osobnosťou. :)

Nastúpila som na vlak. Regiojet do Košíc. Vedľa mňa zamilovaný párik, evidentne v začiatkoch vzťahu, pozerali film a nežne sa hladkali. Usmiala som sa a v hlave mi šlo: joj užívaj si to dievča kým s ním nezačneš bývať :D Oproti mne rodinka s dieťaťom. Chlapec bol chorý, no jeho pohľad ma nenechal chladnou. Pozrel sa mi do očí a ja som videla, že je úplne v poriadku. Tam niekde hlboko v jeho očiach som videla, že vie čo robí a vie prečo sa rozhodol byť chorý. Jeho otec neustále niečo komentoval. Kávu. Personál. Sedačky. Stromy. Odpadky. Čokoľvek. Po 10tich minútach som otvorila knihu a čítala. Čítala som celú cestu až do Košíc a potom celú cestu autobusom až do Michaloviec. Čítala som 5 hodín a bolo to super. Úplne som zabudla na čas a priestor a už dávno mi nebolo tak...jednoducho dobre. 
V Michalovciach ma vyzdvihol môj diskdžokej. Samú ma prekvapilo ako rada ho vidím. /Videla som ho deň predtým doma.../ Myslím, že vždy keď sme niekde inde ako doma, je to o trošíčku viac super. :) Nie preto, že by som nebola rada s Macom /MACO JE SUPER/, ale preto, že sme spolu šialene málo sami. Držali sme sa za ruky, nenútene rozprávali a ja som sa cítila zas jak tá zamilovaná 19tka:)

Obliekla som sa a šli sme na párty. Ibiza, Motel Kamenec, Zemplínska Šírava. Legendárna párty na legendárnom mieste. Zistila som, že nikto pre mňa známy tu už nebol  a ak sa nechcem celý večer vliecť za Martinovim zadkom ako jeho tieň, budem sa musieť chytro začleniť niekam medzi dievčatá. :) A podarilo sa! Začala som nevinne s frajerkou jedného českého DJ-a a potom som už končila s dievčatami, ktoré si ma vlastne našli samé. Martin bol počas večera vystresovaný. Nechápem ako môže mať po viac ako 10tich rokoch skúseností ešte niekedy trému. Bol tak zlatý, že som myslela, že sa zbláznim :) :) Hocikedy za mnou prišiel, stisol ma a ja som sa usmiala. Po štyroch rokoch vzťahu ma to s ním baví zatiaľ najviac. Je fakt, že som sa niekedy trošku nudila, ale bola som mega rada, že som tam s NÍM!  
Martin šiel hrať! Po pol minúte z neho padla celá tréma a vedela som, čo sa asi stane.  Ľudia sa bavili! Neskutočne! To je pre diskdžokeja najväčšia odmena. Niečo, ako pre herca potlesk. Martin šiel mega zo srdca a ľudia mu to vracali späť. Neskutočné prúdenie energie. Ako som tak mierne pripitá skackala v dave na EDM a pozerala na svojho chlapa na pódiu, vedela som, prečo som si kúpila tie čierne minišaty s rafinovaným volánom cez bruško! Pre toho blázna, čo tam skáče a vybľakuje do mikrofónu! Preto, lebo som sa mu chcela páčiť. Len jemu! :) Bola som neskutočne hrdá! 

 Párty bola fakt mega a už teraz sa teším na zatváračku leta na tom istom mieste.  Vidíme sa?

 Pre niekoho sú to obyčajné veci, keď ideš s chlapom na párty alebo na výlet alebo kamkoľvek. Pre mňa nie sú. Vážim si každú jednu chvíľu s ním, kedy nám je super! Fakt je, že som mohla voľný večer stráviť na overenom mieste s ľuďmi, ktorých poznám a baviť sa. Alebo som mohla zas vyupratovať celý byt. Ale videla som, že je rád, že som tam. Bola som na podporu a to, či to bola moja najlepšia párty v živote nieje podstatné. Keď si diskdžokejská frajerka, párty je pre teba niečo viac ako len párty. Je to "dielo" tvojho chlapa a ty čakáš, či zožne úspech. :) 


Prajem vám krásny víkend a veľa lásky! Nazďo :))









Kláruš

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára