Z DENNÍKA MLADEJ MAMIČKY 20:

Opustila som sa. Na dva dni a na totálku. Ležala som do 4tej poobede v pyžame v posteli a neumyla som si zuby. :D Jediné čoho som bola schopná bolo "variť" hovädzí vývar. Mimochodom, ideálne jedlo na dni, kedy sa vám nič nechce. Varí sa to dlho a samo. A vy sa v pohode môžte tváriť, že niečo naozaj robíte. Aspoň samé pred sebou.
Keď ma Martin videl, okamžite vedel o čo ide. Snažil sa ma rozosmiať :)
Najprv slovne! Rozprával samé hlúposti, ktoré nechápem, ako môžu vôbec niekoho napadnúť. Napríklad: "Klára zober si, že ľudia chodia denne okolo našej krásnej mohutnej rieky Turiec a ani netušia, že tam býva lipeň. /druh ryby- poznatok redakcie/ To je, ale hrozná neúcta k prírode. Aj tvoja sestra tade chodí! Vie Tímea, že v Turci sú lipne? "
A potom nasledovalo množstvo ďalších neuverejniteľných vecí, ktoré mi hovoril. Akože posmejkala som sa trošku, to je pravda, ale naďalej som ostávala v posteli pod perinou. Martin svoju rozveseľovaciu misiu stupňoval. Až to nakoniec vyvrcholilo tak, že mi tancoval POLONAHÝ na divoké pesničky. /Polonahý od pása HORE -poznámka pre tích, čo majú viac rozvinutú predstavivosť/ To už som sa naozaj musela smiať. A ako som ho tak pozorovala pri tanci, ktorý venoval mne a mojej zlej nálade došlo mi, že tento chlap ma fakt miluje. Až sa usmievam, ako o to píšem. Skončil tanec, skončil môj úsmev. Martin to vzdal. Vtisol mi pusu a vzal malého niekam von. Ostala som doma ja, hovädzí vývar a kamoška depresia.
Nemám rada jej návštevy aj keď mnohokrát sú poučné. Cítila som sa vyčerpaná, na dne síl a jediné, čo som chcela bolo ležať v posteli a byť sama. Keďže som mama, pojem "byť sama" je pre mňa veľmi vzdialený. Tak by som to niekedy potrebovala! Lomcovali so mnou emócie. Jedna za druhou. Vôbec netuším odkiaľ prišli. Proste som sa ráno zobudila a boli tu. Prítomné v každej bunke môjho tela. Je pravda, že ma prišla pozrieť ešte jedna kamoška. Ale tá chodí na návštevu ku každej z nás, jeden týždeň v mesiaci. Možno to celé spôsobila ona. Neviem. Zamýšľala som sa nad tým, aké je všetko ťažké. :D Typický prejav môjho opustenia. Spochybniť všetko, čo sa dá. Vidieť negatívne aj najkrajší kvet v záhone. :D Neviem prečo. Možno preto aby som sa zas mohla presvedčiť, že je všetko super a tým sa znova nakopnúť.
Ani neviem ako, a bol večer. Uložila som malého spať a ja som si zapla ROMANTICKÝ FILM. :D KATASTROFA! Voľba bola jasná! Neslušný návrh s Demi Moor. Otvorila som si slaninové čipsy. Veľký balík. Bola som sama, ponorená v nereálnom deji filmu, ktorý bol vážne dobrý. Ani si nepamätám, kedy som to naposledy videla. Snáď ešte ako dieťa. Pripadala som si fakt smiešne a zúfalo. Nevadilo mi to. Mala som svoje čipsy a ilúzie. Bolo mi dobre. Šla som spať a v noci sa mi snívalo, že Martinovi nejaky bohatý muž /Vyzeral ako Mathew mc Conaughy :) / ponúkol milión eur za jednu noc so mnou ! :) :D
Druhý deň vyzeral rovnako akurát som zmenila film. ! :D Tentokrát padla voľba na Notting Hill s Juliou Roberts. Otvorila som si čokoládu. Veľkú Milku! Film bol mega. Veľmi sa mi páčil a myslím, že som ho vlastne ešte ani nevidela. Trochu som si porevala a šla som spať. Na druhý deň som to bola znova ja. Usmiata a zas živá a prítomná. Akurát mi bolo ťažko z toho dvojdňového nočného vyžierania. :D

Ženy. Ženy cítia a vnímajú. Možno preto sme také komplikované. Toľko pocitov, hormónov, vnemov a neviem ešte čo všetko v nás, za tak krátky čas a niekedy aj naraz. Niet divu, že nám chlapi nerozumejú, keď niekedy nerozumieme ani my samy sebe. Sme manželky, frajerky, matky, ženy v domácnosti, kamarátky, radkyne, malé dievčatká, silné ženy...všetko v jednej osobe. Čo je divné na tom, že na otázku "Čo ti je? " mnohokrát odpovedáme "Neviem". Môžme si to dovoliť. Môžme si dovoliť sa sem tam tak krásne žensky opustiť. :)
Som rada ženou . Aj vtedy, keď sa opustím. Aspoň mám dôvod nakupovať, zapnúť si romantický film, plakať a napchať sa čokoládou, ktorú tak milujem :) A TO BEZ VÝČITKY! Ale od teraz už zase LEN MRKVA alebo čo. :):D

Majte krásny a úspešný štart do nového týždňa :) :) Nazďo!





Kláruš

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára