ŠIALENE RÝCHLY JÚN 2016:

Ahojte :)
Trošku neskôr, ale predsa ! Píšem aký bol minulý mesiac. 

1.Ako som sa mala a čo mám nové?

Unavene! Ale fakt! Bola som každý deň v týždni v práci a to mám vždy pocit, že nestíham vlastný život. Ráno budík 5:30! (Na ranné vstávačky moc niesom a asi budem v živote pracovať na tom, aby som tak skoro ráno vstávať nemusela. :) Ako môj frajer ) Potom vychystať malého "teroristu" do škôlky. Bežať na autobus, taxík. /to keď nestíham/ V robote lietačky, celý čas na nohách. Končím o 3tej a kým vezmeme Maca zo škôlky, najeme sa, sme chvíľu von, ani sa nenazdám je 8sem hodín večer. Čas ísť spať. Ani neviem, ako mi ušli dni. 
Moje jediné šťastie je, že Martin je tak zlatý, že keď nehrá, vstáva s nami a malého Maca vezie do škôlky on! Veľmi mu za to ďakujem, je to pre mňa obrovská pomoc, lebo ráno je každých 5 minút ako polhodina.  Víkendy mám síce voľné, ale za týždeň sa mi doma nakopí toľko neporiadku, prádla a neviem čoho, že ich trávim domácimi prácami. Čo vám poviem, žiadna sranda. A to mám stále len jedno dieťa, prakticky minimum starostí. Moja mama mala 3. Moja starká 9. Takže koniec koncov som na tom stále v pohode :) Jedno dieťa je ako príručná batožina, viac detí je ako mať kufor a potom ešte jeden. /ako sa píše v jednej knižke/ :)


2.Čo ma pobavilo/zaujalo/urobilo mi radosť?

Bavia ma a robia mi radosť Martin a Maco. :) Každý deň. Je po nich neporiadok! Totálny! To áno. Ale keď ich vidím sa klbčiť v posteli, tancovať v kuchyni alebo si umývať zuby, nenechá ma to chladnou. Nehovoriac o tom, aké srandy dokážu oni dvaja vymyslieť. Myslím, že sa ešte dlho nebudem nudiť. 
Radosť mi robia, aj niektorí zákazníci kaviarne, kde pracujem. /Čáry Máry/ Srandujeme spolu, smejeme sa spolu a áno niekedy z toho nechtiac vznikne aj dajaký dvojzmysel. :D Teší ma keď ocenia našu prácu, keď sa tešia, že im prinesiem kávu skôr ako si ju vypýtajú. Keď chodia každý deň a vy ich vlastne poznáte aj nepoznáte. Poznáte ich lebo viete, čo majú radi, akú majú náladu, čo ich poteší. Nepoznáte ich , lebo sú to vlastne cudzí ľudia o ktorých nič neviete . Tento paradox ma vážne baví. A vôbec. Milujem naše Čáry Máry ráno. Všetko tam vonia, všetko spolu hrá, je tam ruch ale aj ranná pohodička. Kaviareň mi príde ako živý organizmus. Aj pre toto ma práca tam, tak baví. 
Čo mi urobilo nesmiernu radosť bol príchod môjho brata po dlhšej dobe z Anglicka, kde dočasne pracuje. Bolo fajn ho zase vidieť, posrandovať a tak trochu sa vrátiť do detských čias. A čo je ešte lepšie, kúpil lístky do divadla. Toto na ňom fakt zbožnujem. Nedoniesol magnetku, doniesol zážitok. A tak sme šli ja, sestra, brat a mama do nášho Slovenského komorného divadla na skvelú inscenáciu Frankenstein. Bola som hotová a neskutočne dojatá. Revala som tam asi 5krát. Podľa mňa to nieje len príbeh, je to obraz dnešnej doby, obraz ľudí a je to aj o tom, ako to v živote funguje. Stačí sa len zamyslieť. Bola som unesená a ak môžte a budete mať čas, chuť určite sa na to bežte pozrieť :) 

3.Inšpiratívny/obľúbený film, kniha, človek, blogger, pesnička. 

Disžokej ma donútil pozerať, A TERAZ POZOR, Kameňák. 1-3 ! Katastrofa!/Samozrejme to Martin myslel zo srandy a neobľubuje chvalabohu takéto filmy/ Doteraz nechápem ako som sa na to mohla dať. My s Maťom, vyznávači kvalitnej kinematografie. :D Jeho argument znel: "Klára, sú tam super manželské vtipy" :D /Ako keby sme boli 20 rokov zobratí / A tak som si povedala, že dobre. Poznáte to, keď je niečo tak zlé, že je to až smiešne? Presne taký bol Kameňák. :D Ale pozor ani obľúbený a ani inšpiratívny film to rozhodne nieje. 
Knihu ani bloggera som vôbec nestihla, tak vám dám aspoň malý tip! Veľmi ma baví kniha od Iva Tomana: Debordelizace hlavy. Výborná! Dá sa čítať stále dokola a ak máš problém hodiť sa do kľudu tak toto ti isto pomôže :) /Kupovala som ju na www.martinus.sk za cca 18Eur. 
A pesnička? Ja vám už ani neviem povedať. Keďže žijem s disdžokejom, stále nám doma niečo hrá. Ale asi to bude Nico & Vinz - I Wanna Know  :) Malý aj Veľký si to stále spievajú a sú hrozne zlatí! :) ibaže ! samozrejme v remixe aby mohli skákať po kuchyni! Remix najlepší na svete )
Inšpiratívny človek minulého mesiaca /a nielen toho/ bol jednoznačne môj otec! Keďže som o ňom písala článok a zas a znova som si pripomenula aký bol skvelý ! Oci ľúbim ťa a si super. :)

4.Akú životnú úvahu/filozofiu zrovna riešim?

Sebaúctu. Áno už zase! Druhý mesiac. Zamýšľam sa nad ňou inak. 
Prečo ľudia fajčia, pijú, stretávajú sa s ľuďmi s ktorými nechcú, oblečú sa na ľahko aj keď je vonku zima? Lebo si asi nevážia samých seba. 
Aj ja fajčím. A cítim, že ma ovláda zavíslosť a niesom paňou svojho času a života. Závisloť je pani, ktorá ma ovláda. Pohrávam sa s myšlienkou, že prestanem fajčiť a robiť ďalšie veci, ktoré nechcem. Nehovorím, že to bude ľahké ani neviem, či budem víťaz a ani neviem kedy to urobím. Ale už to mám v hlave. A keď mám niečo v hlave, je to len otázka času, kedy to premením na skutočnosť. 

5.Nákupy:

 Denimová vesta! Milujem ju! Kúpila som v nejakom "zapadnutom" obchode so slovenským oblečením. /Veronika fashion 39Eur/
Čierne nohavice s dierami /Tally Weijl 39ur/
 Biela halenka /Veronika fashion 15Er/
 Hodinky /Avon 14.90Eur/
Náramky /Avon 7,90Eur/
Sandálky /Avon 19Eur/
 S prvým slnkom samozrejme prichádza chuť sa opaľovať :) A tak vám predstavujem moju výbavu pre toto leto :) /Drogéria DM/ Ceny si už moc nepamätám :)
 A letná výbava aj pre nášho Maca :) /DM/
Keďže milujem vôňu vanilky aj kokosu bola toto pre mňa jasná voľba. Sprcháč a telový krém Balea. /DM/
 
 Toto je niečo, čo ma naozaj veľmi baví! Vonia to úžasne letne kokosovo :) /Sprcháč, telové mlieko, telový sprej- Avon cca 6 Eur/


6.Top kozmetický produkt mesiaca:


Keď príde leto, rozjasňovač je pre mňa povinná jazda. No dobre. Nielen v lete :) A môj absolútne najobľúbenejší a v bloggerských vodách už toľko omletý je  MARY-LOU MINAZER od The Balm cosmetics. Kúpiš na www.thebalm.sk cena cca 18Eur
PS: Dievčatá nebojte sa žiariť a trblietať :) To totiž môžu len baby :)

7.Čo nové má Maco:

Maco je takzvaný cholerický flegmatik :) Má v paži je v pohode a potom príde slovíčko nie, nono, ideme domov a príde NESKUTOČNÝ VZDOR! Niekedy ho ledva dostanem z vonku domov :) Najradšej by bol vonku stále :) Ako deti. Ale inak nemám s ničím problém :) Je zlatý a užívam si ho každý deň kým je malý, lebo mám pocit, že mi normálne rastie pred očami. Zo dňa na deň.
Niekedy som z toho v depke. Najradšej by som ho mala ešte takého malinkého a voňavého.
Veľmi rád si kope loptu a vozí sa na odrážadle. Toto u nás teraz frčí!
A pozor! Keď chce ísť von tak príde na balkón a vyhodí z neho loptu alebo vlastnú fľašu s vodou lebo vie, že ju budeme musieť ísť dolu vziať a tým pádom sa dostane von! Čo vám budem hovoriť rozumu má dosť! :)


 Malý má nové tie modré poháre z jednoty z rozprávky Hľadá sa Dory, ktoré sa dostávajú k nákupu. Má z nich radosť. Akurát sa nechce fotiť tak je trošku rozmazaný :)

A na čom frčíme celá rodina sú čerstvé šťavy, ktoré z lásky vyrába náš nový prírastok do rodiny Odšťavovač Fifo :)


Ďakujem, že ste ma dnes čítali :) Majte krásne dni :) Nabudúce NAZĎO! <3


Kláruš

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára