ŽIVOT S DISKDŽOKEJOM TO JE PARÁDA 04:

Nazďoo :)
V sobotu som bola na akcii Moonlight v Prievidzi, kde hral aj môj frajer. Bolo fajn, ale musím povedať, že tieto halové akcie ma zase až tak neberú. Mám rada niečo komornejšie, intímnejšie, byť viac v kontakte s DJom. /myslím hudobne! To len keby niekoho napadol dvojzmysel ako mňa:D/Ale bavila som sa samozrejme. Viete, keď sa niekam dostanete raz za čas, tak si dvakrát rozmyslíte, či nemienite mať náladu :D A keďže nie som vytrénovaná, tak ma to samozrejme rozložilo na pol týždňa, bola som v práci a do toho mi ešte aj ochorel malý....Takže píšem až teraz :)
Keď ste diskdžokejskou frajerkou, tak sa stáva, že vás ľudia poznajú aj keď vy ich nie. Normálka.
Napríklad v sobotu. Tancujem v dave a vedľa mňa chalan. A tak si vravím, spravím dajakú zlobu,veď som ešte mladá. Idem mu zobrať okuliare. Chalan na mňa: "Klára! Z denníka mladej mamičky!" A  bolo po zlobe! :D
Takže by ste sa mali na akciách, kde je váš frajer diskdžokej správať reprezentatívne. Rozumej: usmievať sa, neopíjať sa pod obraz Boží, a nebodaj grckať pred očami Ľudí?-to by som tiež veľmi nedoporučovala, byť milá aj na niekoho kto....no povedzme vám nesadol, neprezentovať príliš svoje názory/iba ak ho máte podobný ako väčšina/,neflirtovať,podporovať frajera a hovoriť,že bol skvelý/aj keď v skutočnosti viete, že keď hrá underground tak máte zimomriavky a keď hrá EDM tak je vám to smiešne/  aaaaa  NEŽIARLIŤ. !
V sobotu na akcii sa ma veľa cudzích ľudí nezávisle od seba pýtalo ako to zvládam a či nežiarlim.....
Tak som sa rozhodla že vám napíšem aké to vlastne je, byť diskdžokejsou frajerkou.
ÚPLNE NA HOVNO :D :D :D A keby som vedela srdcu rozkázať, tak rozkážem.
/berte samozrejme s nadhľadom/
Keď som bola tehotná, tak ma to zase až tak netrápilo. Mala som ešte ružové okuliare a Emtydeečka zase až tak ľudia nepoznali. Vravím si.. No Klára! Ty to ale zvládaš na jednotku.
Potom som porodila. Mala som 10 kíl navyše, nenalakované nechty, ogrcané a okakané veci, kruhy pod očami, neporiadok v byte, ukričané babätko, ktoré skoro nikdy nespalo, boľavé prsia...a vlastne všetko, problémy s kojením a obrovskú popôrodnú depresiu. Chlapa stále v robote=na diskotéke!!! A tu nastal problém!
Ráno vstanete/po 3 hodinách spánku/ zapnete facebook a vidíte fotky vášho frajera s cudzími babami nalepenými na ňom a pri fotkách srdiečka. NERVY! Potom na vás vyskočí fotka vášho frajera s polonahými vymaľovanými dokonalými tanečnicami. TURBO NERVY!
Potom váš milovaný vstane. Má na sebe trenky a roztrhané tričko snáď ešte z Tuzexu. Naje sa. Spraví si kávu. Grgne si na celý byt. Ide na hodinu na záchod. Kričí na vás, že mu máte doniesť papier a že prečo tam zase nie je. Vráti sa zo záchodu. Potom na vás prehovorí, že akú ste mali noc a či malý spal. Dá vám nejakú radu o materstve, čo by ste podľa neho mali a nemali. Potom si ho vezme na 10 minút na ruky. Potom ide na hodinu do vane. Pozerá videá z noci. Kričí na vás, že mu máte doniesť uterák. Potom sa pekne oblečie a navonia, lebo ešte musí dať príspevok na fanpage./nechápem na čo sa vonia, keď z tej fotky to aj tak nie je cítiť-ide mi ješitne hlavou/ Musí ísť do štúdia chystať si hudbu. Povie vám,čo by si dal na večeru. Odíde.
-OPAKUJE SA TO KAŽDÝ VÍKEND- /aj som schudla aj som sa polepšila stále sa to opakuje:D/s postupom času sa obmieňajú body. Spím celú noc, s malým si kope loptu atď.... ale približne rovnako je to do teraz.
Chlap rodu "Diskdžokej" má iný režim. Vy máte pol dňa za sebou a on vstáva. Stáva sa, že spolu takmer nie ste.Nehovoriac o tom, že s vami nespáva v jednej posteli a vy musíte byť doobeda ticho zavretá v izbe kým sa nezobudí alebo najlepšie nebyť na víkend doma.  Pravdepodobne s vami nepôjde tancovať, ani vás nevezme na ples a ani si neužije svadbu vašej kamarátky, kde bude tancovať na ľudovky. Nerád rieši. /riešenia vo svojom biznise má viac než dosť/ Nebavia ho rodinné oslavy, pretože je preľudnený a milión ďalších maličkostí, ktoré pre chlapa tohto druhu robíte.
Pýtate sa či žiarlim ? Niekedy aj áno. Ale nie je to tak celkom kvôli ženám. Ja by som tiež niekedy chcela stretnúť svojho šarmantného, charizmatického, usmiateho, dobre oblečeného a navoňaného diskdžokeja a trochu si sním zaflirtovať. Tiež by som s ním chcela fotku z ktorej by sršalo, že som jeho Bohyňa. Tiež by som chcela príspevok na jeho fanpage ako mi ďakuje a ako si to uvedomuje a váži. Chcela by som s ním ísť na večeru bez jediného telefonátu a kliknutia na FB. Chcela by som normálny rodinný výlet bez náznaku jeho práce./hudba v aute povolená/ Chcela by som viac pozornosti, viac času, viac úsmevov, viac svojho frajera. Chcela by som jeden romantický večer do roka. Vypiť si a rozprávať sa do rána... Pre toto  žiarlim. A keď nastane žiarlivosť kvôli ženám, tak je to hlavne kvôli správam na fb. Príde mu ich milión. Viete koľko času, ktorý mohol stráviť so mnou  a s malým venoval cudzím ženám na fb? Aj keď ich debata nie je o ničom trebárs o akcii, lístkoch atď. Znova je to len čas, ktorý mal byť môj. Otázne je prečo má môj disdžokej stále na prvom mieste svoju prácu?
Ja odpoveď poznám, lebo ju miluje, no je to mimo môjho chápania.
Ďalší dôvod prečo diskdžokejské frajerky žiarlia je to že poznajú ženy! Ženy vedia v pohode baliť aj zadaných chlapov. Bez mihnutia oka.  Ženy proste poznajú ženy! :D Navyše keď ide žena na diskotéku, dá si na sebe záležať viac než inokedy. Veľa krásnych žien pokope a váš disdžokej. Hneď je žiarliačka na svete :) :D
Takže byť disdžokejskou frajerkou je fakticky ťažké. Ale má to aj svoje výhody! Aby som bola objektívna. Máte vstupy na akcie zadarmo. A ak cestuje a vezme vás so sebou, máte skvelé zážitky!
:D
Tak a výhody máme za sebou :D :)
/chlapci peace :)/
No a ako hovorí staré známe príslovie od Kofoly... Keď ho miluješ, nie je čo riešiť! A takto to asi funguje v partnerských vzťahoch. Kompromis!
Keď na mňa príde depka poviem si, že ja som tá, ktorá mu porodila dieťa a vychováva ho, ja som tá, ktorá mu perie špinavé ponožky, ja som tá, ktorá sa oňho stará, keď je chorý... ja som tá, ktorá ho vidí v škaredom tričku a počuje ho prdnúť si :D Ja som tá, ktorej sa zdôverí. Ja som jeho žena. Má pre mňa oveľa viac ako len plytký úsmev a flirt niekde na diskotéke.
A navyše aký má význam žiarliť? Keď vás bude chcieť vymeniť,Urobí to. Tak na čo sa preto stresovať? Kazí to pleť!
A možno by som nabudúce skúsila baníka, ktorý nemá facebook. Celý deň vidí kamene, príde domov a ste hneď najkrajšia a najlepšia žena na planéte. /samozrejme srandujem/ :D :D :D

Prajem vám krásny víkend a veľa spoločných chvíľ s  frajermi! Nikdy totiž neviete, kedy sa z neho môže stať diskdžokej :D :D :D
 P.S. Pozdravujeme z postele, kde môžem byť len ja a Maco :)

Kláruš

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára