Z DENNÍKA MLADEJ MAMIČKY 18:

Ahoj oci...
Ako sa máš? A kde vlastne si?
Nedávno si oslavoval svoj deň. Deň otcov. A ja som si zas a znova uvedomila, že už niesom tvoje malé dievčatko a aj to, ako veľmi ma to bolí.
Myslím na teba každý deň. Veľmi mi chýbaš. A preto tento príspevok venujem len tebe <3.
Prepáč oci, že ho píšem až teraz  a nie presne na deň otcov,ale tvoj vnuk Maco sa chcel hrať a potreboval maminku. Je to chlapec oci! Asi to už vieš, ale nestihla som ti to povedať....Pamätáš ako si stále hovoril: "No už to vidím! To bude zase ďalšia ženská v rodine!" Vravela som ti, že to cítim a bude to chlapec :) Škoda, že tu niesi! Bol by si skvelý dedo. Tak ako si bol skvelý otec.
Ani vlastne neviem ako mám začať...
Veľmi ti ďakujem za život a za to, že si tu bol a práve ja som mala to šťastie, byť tvoja dcéra. Dal si mi aj s mamou to najlepšie detstvo, aké som mohla mať. Všetky spomienky si vybavujem, akoby sa stali včera!

  • Pamätáš, ako si ma poslal do obchodu a mne odfúklo 50 korún do potoka? :D :D
  • Keď si ma hľadal po celej dedine a ja, 5 ročná Klára, som bola na návšteve u susedky na dôchodku len tak pokecať o živote?
  • Keď si mi stále opakoval, že nemôžem zastavovať ľudí na ulici s papekom /ako mikrofón/ a hovoriť: " Dobrý deň. My sme slávici na ulici. Zaspievate nám pesničku? :D"
  • Ako si ma zas a znova ochraňoval, keď som bola v škole šikanovaná.
  • Keď si bol dojatý z môjho prvého tanečno-speváckeho vystúpenia.
  • Keď si mi kúpil Kinder-Bueno za 20 korún za to, že som vyhrala druhé miesto na Hviezdoslavovom Kubíne.
  • Pamätáš, že si musel pomaly mesiac so mnou zaspávať lebo som sa hrozne bála zvučky Akty-X a mala som nočné mory? 
  • Keď si mi ako 6 ročnej musel nahrať na kazetu Lunetik a počúvať to doma každý deň?
  • Keď si mi ako 10 ročnej napaľoval CDčko 50-centa a musel si to počúvať každý deň? :)
  • Keď si šiel so mnou autom  na stanicu po učiteľku tanca, len aby bola v ten deň tanečná a mohla som tancovať.... 
  • Keď si mi vlastnoručne urobil moju prvú veľkáčsku posteľ, lebo na novú ste nemali peniaze a ja som ju milovala a volala ju Zebra? 
  • Keď si kvoli mne triasol starým, vysokým ,polovysušeným stromom, ktorý mal asi 10 ringlôt len aby nejaka spadla, pretože som milovala ringlôty....
  • Keď si ma česal do škôlky a zatiahol si gumičku tak, že som mala oči ako Číňanka? 
  • Keď si mi nosil tlačivá z polície, lebo som sa chcela hrať na "vypisovačky"... :D
  • Pamätáš, ako si mi kúpil na narodeniny hudobnú nokiu, lebo som ju veľmi chcela?
  • Keď som ti každý deň, predtým ako som šla do školy, povedala nejaký vtip o policajtoch aby sa ti lepšie šlo do roboty?
  • Keď som šla s tebou na novoročný výstup na hrad, aby si mal radosť a ty si ma potom musel tlačiť za zadok aby som vôbec vyšla? :D
  • Keď si nadával doma v obývačke na "buzeranta Bruna", že je otrasný a ja som sa rozplakala a povedala ti, že je to nespravodlivé a že nikdy nevieš, kedy tvoje deti môžu byť takto orientované... a odvtedy si si kvôli mne dával pozor a dokonca si si obľúbil môjho "teplého" kamaráta?
  • Keď som ťa chcela potešiť a uvarila som segedín, ktorý bol veľmi paprikový a prakticky nejedlý, lebo mäso bolo tvrdé. /mala som vegetariánske obdobie a nechcela som ho ochutnať/ A ty si ho jedol, lebo ti to bolo ľúto? :D
  • Pamätáš, ako som neznášala surové mäso na dotyk a ty si raz prišiel z obchodu vybalil si veľký kus bravčoviny a povedal si: Klára chytaj! A hodil si po mne to mäso a ja som kričala a hodila ti ho rýchlo späť? :D 
  • Pamätáš, keď sme nezhasli po sebe svetlo, kričal si na celý byt "Hliadka lúč" a to znamenalo padaj po sebe zhasnúť? :D 
  • Keď som ti v puberte stále hovorila: "Oco! Preboha ohoľ si tie pazuchy je to nechutné!" a ty si potom zdvihol ruky a naháňal ma s chlpatou pazuchou po byte? :D
  • Pamätáš, keď si bol dojatý z nášho divadelného predstavenia, kde bola pasáž o tebe a mne. Nie veľmi pekná, ale pravdivá. O tom ako sme sa hrozne hádali, keď som bola v puberte... Po skončení si povedal, že to bolo skvelé a že si na mňa hrdý. A ja som sa ti hodila do náručia a neskutočne plakala?
  • Pamätáš, keď sme sa hádali , ako sme si nikdy nepovedali prepáč? Len si sa ma prišiel opýtať, či nechcem puding alebo krupicovú kašu a ja som povedala, že áno. Bol to náš znak uzmierenia... :)
  • Keď si žiarlil na to, že už som začala randiť. Dával si mi krutú večierku a nedalo sa vtedy s tebou vydržať... :D
  • A keď si mi povedal: "Klára nájdi mi túto pesničku a začal si spievať: Medzi nebem a zemíííííí" a ja som pol dňa hľadala a našla :) Mandrage: Šrouby a Matice :)
  • Pamätáš, keď sme spolu stále varili bryndzové halušky a Vianočný šalát?
  • Pamätáš, keď si so mnou tancoval na stužkovej valčík a neskutočne smiešne si hýbal ramenami a pýtal si sa ma, či tancuješ dobre? :D
  • Pamätáš na naše posledné objatie? :( 
Ja si to objatie pamätám a budem zaň vďačná do konca života.
Potom som odišla na rande a ty si odišiel z môjho života.
Navždy.
Spolu s tebou umrel kúsok mňa.
Niekedy si pripadám ako malé dievčatko, čo ťa stále potrebuje. Viem, že tu niekde si. Viem, že sa na mňa dívaš. Viem, že vieš. Aj keď mi je hrozne ľúto, že neuvidíš Maca rásť a že ma raz neprivedieš k oltáru a nedáš si so mnou tanec otca s dcérou.
Viem, že toto všetko bolo treba, tak sa na mňa OCI dívaj z neba.

ĽÚBIM ŤA NAVŽDY!








Kláruš

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára