Z DENNÍKA MLADEJ MAMIČKY 17:

SOM VYČERPANÁ! ÁNO! Nedávno som sa vrátila z dovolenky a už píšem toto. A neteší ma to, to je jasné.
Chápem, že každý sa nemôže správať podľa mojich predstáv.
Chápem, že každý so mnou nemusí súhlasiť.
Chápem, že každý ma nemusí mať rád.
Chápem, že každý vníma ako dôležité niečo iné.
Chápem, že ľudia sme rôzni.
Viem veľmi dobre, že riešiť niečo, čo nezmením je hlúpe plytvanie vlastnou energiou.
Všetko vyššie uvedené JE PRE MŇA FAKT! A vidíte... Aj tak som v tom.
Viete prečo? Lebo som len človek. A než sa nad tým celým zamyslím, prehodnotím to a vykašlem sa na to, som vo fáze hnevu, odporu a vyčerpania.
Chcem sa naučiť túto fázu preskočiť alebo aspoň zregulovať na čo najkratšie časové obdobie. Predstavujem si to akože nasratá, znechutená a vyčerpaná budem tak dve minúty a potom si poviem, že kašlem na to. ZATIAĽ to neviem :D(poznatok redakcie: trvá mi to v priemere 3 dni)
Chcem tým povedať, že niekedy(často) človek musí riešiť veci, ktoré nechce. Nekonečné medziľudské vzťahy, nedôležité žabomyšie vojny. Musí dávať pozor, na to, čo komu povie. Musí byť diplomat. Musí byť nad vecou. Musí fungovať "jedným uchom dnu a druhým von". Musí... Musí...Musí....
Ide ma rozdrapiť, keď vidím jednoduché riešenie, alebo príčinu problému ako na tácke ale nemôžem nič urobiť. Ale takto to je. To je život. Inak by to bolo až príliš jednoduché :)
A takto to vyzerá, keď sa z materskej (domáceho prostredia kde riešite hovienka, zúbky, kúpanie,večný neporiadok a neprítomnosť frajera uťahaného z roboty) vrátite späť medzi ľudí. Späť do reality.

Boli sme s Macom pri Turci. Hádzať kamienky do vody. Bolo to dokonalé. Chcela by som čo najviac takýchto momentov. Ticho, voda, žiadni ľudia, žiadna sebakontrola nad tým čo si myslím, čo cítim a čo poviem, muž, ktorého milujem behá po Turci a chytá ryby a mne je to samozrejme smiešne a môj malý dokonalý Maco spokojne hádže kamienky do vody a tisíckrát za sebou povie Vodaaaa,
tri-ššštyyyy-ri a hodí. NAJLEPŠÍ RELAX! Ďakujem za tieto momenty.

A ak ste aj vy sem tam "zmorení" z bežných dní bežte k vode alebo niekam preč. Je to super.
Prajem krásny deň a ešte krajší zajtrajšok a nech vás nezmyselné "rozoberanie,pitvanie,riešenie,klebety,blbosti" úspešne obchádzajú! Nazďo :)))



P.S. Už som v pohode :)

Kláruš

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára