ŠIALENE RÝCHLY MÁJ 2016

Nazďo :) Tak je tu koniec mesiaca a s ním moje oficiálne prvé zhrnutie :) Myslím, že som zvolila naozaj výstižný názov, pretože moje mesiace sú fakt šialene rýchle :)

1.Ako som sa mala a čo mám nové?

Musím povedať, že moja nálada bola raz hore a raz dole. Možno je to aj tým, že som riešila pre mňa veľmi dôležité veci, ktoré ma trápia čiže pochopiteľne som nebola vysmáta od rána do večera. Ale ako celok to hodnotím ako veľmi fajn! :) Čo sa týka noviniek tak! Mám za sebou výlet v UK, čo ste už asi postrehli :) Takže som rozčarovaná a oddýchnutá. No a prijali ma do školy na externé štúdium žurnalistiky v Nitre, čo ma tiež veľmi teší. Prijali ma bez príjmačiek z čoho som ešte radšej, lebo aspoň niečo v mojom živote ide konečne ľahko :) Aj keď samotné štúdium bude asi aj makačka! Práca, domácnosť, malý a škola?! POMOC! Ale viete ako...čo som si navarila.....

2.Čo ma pobavilo/zaujalo/urobilo mi radosť?

Malý sa 4 krát vykakal do nočníka! :D Áno viem! Možno vás to nezaújíma ale toto ma fakt potešilo! Svet matiek :)
Pobavil ma môj frajer, keď mi už po tisíci krát povedal že: Klára! Od zajtra idem cvičiť a nefajčiť! :D :D :D :D :D :D :D :D
Zaujala ma návšteva jedného z naj klubov sveta Ministry of Sound /Londýn/. Človek by čakal, že to tam bude vysvietené, mega veľké, dokonale nastajlované a všetko to, čo si predstavíš pod pojmom jeden z naj klubov! Ani náhodou! Bolo to pomerne dosť tmavé, na pohľad ničím zaujímavé, úplne iné než sme na SK zvyknutí. Boli tam žiarivo ružové dámske toalety, čo mi vyčarilo obrovský úsmev, pretože toto proste nečakáš. Hrozne málo ľudí sedelo a všetci tancovali a nechali sa unášať! Poviem vám tá atmosféra ztrhne aj hluchého netanečníka! Svetlá mega:) A ZVUK???!!! TURBOMEGA! Poznáš to, keď prídeš z diskotéky a hučí ti v hlave ešte aj druhý deň? Tak toto sa ti tam určite nestane:) Dokonca sa tam dalo aj v pohode porozprávať. Nestalo sa mi, že by ma niekto balil tým trapošským spôsobom ako tancovanie poza mňa a chytanie za zadok, alebo pozvanie na drink! Toto sa tam nenosí! Chlapi sa tam usmievajú a balia na humor! CHVALA PÁNU BOHU!!!! Mala som nápadníkov celkom dosť :D Samozrejme, že som stále zadaná žena , ale sebavedomie to dvihne. Veď to baby poznáte! A obzvlášť matky, ktoré z toho zhonu niekedy aj zabudnú, že su nielen matky ale aj ženy(cice) :) A POZOR ! Tancujúci usmiati barmani! To ma vždy dostane :) Ak budete mať cestu do Londýna, určite tam bežte! :)

3.Inšpiratívny/obľúbený film, kniha, človek, blogger, pesnička.

Popravde film ani knihu som nestihla :D
Bloggerov som tiež tento mesiac zanedbávala... Ale pozrela som pár článkov a videí od kozmetiky! :) to ma vážne baví! /petralovelyhair.com  a getthelook.com / a potom som samozrejme sledovala Viral brothers a to hlavne Erika a jeho Lady Domishu, ktorá už má pôrod za sebou :)
A pesnička? Jednoznačne! Arman Cekin & Veorra- You dont know me. :)
A inšpiratívny človek? Poviem vám úprimne. Moja MAMA. Aj napriek absolútne komplikovanému vzťahu mama-dcéra, ktorý spolu máme som sa na ňu pozrela ako na ženu nie ako na matku. Mami si úžasná a silná a ja som v mnohom po tebe. Čo je a aj nieje na škodu. ĽÚBIM ŤA TAKÚ, AKÁ SI! Viac ti ani neviem ponúknuť. A ak to teraz čítaš, tak ti veľmi ďakujem za život, za všetko, čo si pre mňa spravila a aj robíš, za to, že mi neustále robíš zrkadlo a ja sa aj vďaka tebe posúvam ďalej a za to, že si mi postrážila týždeň Maca, aby som sa mohla blázniť v Anglicku :)

4.Ákú životnú úvahu/filozofiu zrovna riešim?

Sebaúctu.
Poznáš to, keď robíš veci, ktorými dávaš dole samého seba? ... Napríklad hádky, výmeny názorov, ohováračky...Niekedy ľudia (aj ja) riešia to, čo nedokážu zmeniť. To je jedno či partnera, či šéfa v práci, či kolegov či akéhokoľvek iného človeka. Keď riešiš to, čo nedokážeš zmeniť, plytváš vlastnou energiou a vyhadzuješ ju do ľuftu. Aj o tomto je sebaúcta.


5.Nákupy

Tento mesiac som nenakupovala zase nejak moc, ale čo si budeme hovoriť ženy, mesiac bez nákupu snáď ani neexistuje :D
Nášmu Macovi sme riešili len také praktické veci ako tepláčky do škôlky /F&F 9Eur/ a topánky určené hlavne na behanie a kopanie do lopty a zháňanie po vonku :) /Deichmann 26 Eur/. Nákup v znamení modrá je dobrá!
Moje handry a čiapku lásky z Londýna ste už na blogu videli tak to nejdem obkecávať lebo je to trápne! :D Nohavice /Zara/ Kardigan/Zara/ Šiltovka/Ciberdog/ + klasické biele tenisky converse a tie si isto viete prdstaviť všetci.
Keďže do lietadla sa voňavky neberú tak som si v Londýne v H&M kúpila len taký body sprej a musím povedať že vonia fakt krásne :) Samozrejme nevydrží absolútne nič, ale mne vôbec nevadí ho vytiahnuť z kableky aj 20 krát :) Je v rozkšnom bodkovanom balení a čo vám poviem, teším sa jak malé decko :) /čo je samozrejme najlešie na svete!/ 
Tiene All about roses od essence mám už druhé balenie. Veľmi sa mi páčia odtiene a za tú smiešnu cenu sú naozaj veľmi fajn :) /DM 4-5 Eur/ 
Náušnice a náhrdelník. /H&M/
Čomu sa ale MEGA TEŠÍM / u nás doma na balkóne/ sú tieto ÚŽASNÉ košeľové šatičky :) Láska na prvý pohľad ! <3 /Zara/
A máme novú rovnošatu v práci :) Síce to nebol môj nákup /ale šéfov-nepríjemnééééé:D/ ale nosím to ja, takže sa to počíta :) 

6.Top kozmetický produkt mesiaca

Môj absolútny kozmetický hrdina, bez ktorého nedám ani deň sa stal novinkový MagiX prime and set spray od Avonu! Mám ho pomerne krátko, ale už je miláčik! Nechápem ako, no naozaj funguje na oba spôsoby! A to ja som väčšinou k produktom 2v1 veľmi skeptická! Povedala by som, že je lepší ako jeho dvojča /Avon makeup setting spray/.

No a môj najobľúbenejší rúž z najobľúbenejších je táto kráska od Rimell London /Lasting Finish By Kate/ odtieň 107! Najkrásnejšia tmavá vínová akú som zatiaľ videla a skúsila :) 
/na perách ju mám na balkónovej fotke vyššie :) / 

7.Čo nové má Maco?

Maco je veľmi usmiaty a dobre papá(v piatok v škôlke vraj 2 dupľe), neplače a súdim, že sa má fakt dobre :) 
Ako novinku ktorá ho baví, okrem domácich prác je KŔMIŤ HOLUBY! :)  Zatiaľ stále bojujeme s plienkovým problémom ale iný problém nemáme chvalabohu žiadny :) 
Dám aj jednu vtipnú príhodu! Maco sedí v kaviarni na terase a kreslí. Začal kresliť myslím že asi auto, ale sa mu to vôbec nepodarilo a tak to bola len neidentifikovateľná machuľa. Pýtam sa ho Maco čo to je? Chvíľu rozmýšľa a zakričí na celú terasu SOPEEEEĽ :D :D :D 





Toto bol môj máj :) Tešilo ma :) Majte krásny večer a  NAZĎO :) :) :) 

Kláruš

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára