ŽIVOT S DISKDŽOKEJOM TO JE PARÁDA 03:

Nazďooo :)
Tak som sa konečne prebrala z dovolenkového sna, všetko oprala a vrátila som sa do bežného pracovného tempa:) Konečne píšem ako bolo!

Vážim si svoje dieťa aj svojho frajera! To za prvé. A vždy to bude za prvé! Ale keby mi niekto položil otázku či to nebolo pre mňa príliš skoro mať dieťa a či to neľutujem? Odpovedala by som NIE NIČ NEĽUTUJEM! Ale chýba mi môj frajer. Chýbajú mi všetky tie začiatky, výlety, hlúposti,čo dvaja zamilovaní robia. "Užila" som si to dva mesiace....MÁLO!!! Niekedy mám pocit, že preskočením tej chemickej rovnice sme si nestihli vytvoriť partnerskú silu, intimitu a všetko. Viem, že to bolo naše rozhodnutie....len mi je z toho niekedy smutno.

Nášho prvého spoločného výletu som sa dočkala po 3 rokoch :) TÝŽDEŇ SAMI V UK!!!! NEUVERITEĽNÉ! Pravdu povediac som oddych potrebovala ako soľ!
Prvé tri dni sme boli v Brightone, kde sme bývali u kamarátov. Bolo tam more, kľud a fantastické ryby! Tieto dni sa niesli v romantickom duchu.
/poznatok redakcie: takom romantickom ako to Martin dokáže samozrejme! Žiadne sviečky, večere, vaňa ani rečičky prosím vás!/
S Martinom sme si na takom veľkom móle plnom kolotočov :D za všetko poďakovali, stískali sme sa, povedali si "Ľúbim ťa" a len sme stáli a vychutnávali si moment, pocit, atmosféru. Bola to tá najlepšia polhodina za dlhú dobu. Môj pomyselný začiatok, čo mi tak chýba. Či si silná žena, alebo nie, toto ťa dostane:) Myslím, že to je aj tým morom. Pri mori si proste vždy viac zamilovaný :) A viete ako to je: DOBRE NAJEDENÝ CHLAP+MORE+VĎAKA+USMIATA ŽENA= DÁ VÁM NA HANDRY :D Áno, aj sme trošku nakupovali!
/poznatok redakcie: moje + + + = berte samozrejme s nadhľadom :) /

Londýn ma očaril. Svojim tempom, svojou atmosférou, vôňou, chuťou, všetkým. Milión ľudí okolo mňa a napriek tomu som sa cítila menej "na očiach" . Dali sme povinnú jazdu: Big Ben, London bridge, London eye, prechádzky pri Temži, Oxford street, Buckingham palace, telefónne búdky, Hyde park, Tower bridge a ďalej si už nepamätám. Bolo to super, ale neviem čo viac k tomu napísať. Je to proste ako keď obzeráte pamiatky. V ten moment máte nejaký pocit, je to úžasné a potom proste len všetkým hovoríte, že to bolo super. Lebo ten svoj moment si pamätáte pocitovo len vy :)
Čo ale rozhodne stojí za zmienku a je pre mňa absolútna srdcovka je jednoznačne Camden town! Vystúpite z metra a máte pocit, že ste v inej galaxii. Zvláštni ľudia, zvláštne obchody, atmosféra, ruch, alternatíva, chaos, mega super trhy, punk aj na 60-ročnej babke s čírom, dokonalé stánky s kuchyňou z celého sveta. Všetko tam vonia, žije a je dokonalé :)Keby môžem, som tam celý týždeň !
V najšialenejšom obchode v akom som kedy bola (CYBERDOG) som si kúpila čiapku lásky! :)
Ušatú, ktorá svieti pod UV. Prečo čiapka lásky? :D Lebo vyvolávala, čuduj sa svete aj v takom obrovskom meste ako je Londýn celkom rozruch! Ľudia sa na mňa usmievali. ÚSMEV=LÁSKA /myslím všeobecne/ Kričali: I LOVE YOUR HAT! Dokonca aj policajt, ktorý bol akurát v akcii pred domom s veľkým páčidlom na dvere kričal...Milujem tvoju čiapku :)Jeden chlap sa naklonil cez otvorené dvere metra, aby mi povedal, že mám super čiapku:) Bolo to mega. Naozaj. Svoju čiapku lásky som si užila naozaj do sýta!!! :) /viď fotky/ 

Samozrejme že disdžokej by nebol diskdžokejom, keby všade s ním nebola aj jeho robota :D
Martin hral v jednom z najlepších klubov sveta : Ministry of sound./London/ /poznatok redakcie:o tom aké to tam bolo bombastické, by som mohla písať ďalšiu pol hodinu/ A poviem vám, šla som si hrdlo vykričať!  Z môjho pohľadu fakt hviezdil! Zahral luxusne a čo je najlepšie, nebola som jediná, ktorej sa to páčilo. Som naňho nesmierne hrdá! Bol naozaj zážitok vidieť ho dve hodiny ztrémovaného a potom vyjsť a naložiť tak, ako to dokáže len niekto, kto miluje to čo robí! Martin bol si mega!!! :)












Takže zhrnutie: SOM UCHODENÁ AKO KOBYLA! :D NA TOTÁLKU! Bolia ma nohy, zadok a všetko :D Ale psychicky som si oddýchla ako nikdy! Aj keď mi malý Maco neskutočne chýbal každý deň, bola som rada, že nemusím chvíľu dávať na nikoho pozor. Oddýchla som si od všetkých medziľudských vzťahov okrem toho môjho <3

ĎAKUJEM TI ZA TO PANE DISKDŽOKEEEEEEEJ :D :-*

Ďakujem že ste ma dnes čítali, užite si večer. Nazďoooo :)

Kláruš

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára