Z DENNÍKA MLADEJ MAMIČKY 15:

No Nazďo !
Už som vám spomínala že mestská štvrť v Londýne Camden Town sa stala skoro okamžite mojou srdcovkou. Ale o tom moje dnešné posolstvo nebude.
V Camdene bol jeden obchod. Išla som okolo neho asi 3 krát kým som sa odhodlala ísť dnu. Ani sama neviem prečo mi to toľko trvalo. :D A keď som vošla skoro som normálne odpadla!!!! V obchode plnom oblečenia z 50tych rokov,vintage, pin-up a ja neviem ešte čoho som sa nevedela vynadívať! A nielen na sortiment ale aj na predavačky! Celé boli vyobliekané a vymaľované a vystajlované a vy ste sa cítili ako reálne v tej dobe. DOKONALÉ!!!! Keby môžem dať najviac 5 hviezdičiek tak dám 6!!! :)
Viete čo milujem? Keď ľudia milujú svoju prácu. Je to cítiť, vidieť, počuť a vôbec všetko! Nad touto témou sa zamýšľam často. Prečo ľudia nerobia len to, čo ich baví? Prečo sa furt sťažujú, že nemôžu lebo peniaze, zlé vzťahy, a ja už som starý/á, a vieš koľko je dobrých v mojej brandži, a to je už neskoro, a na to nemám pomôcky a bla bla bla bla bla bla bla.... A podľa mňa je to naozaj bla!
Nechcem aby ste to teraz zobrali ako trúfalosť. No naozaj som presvedčená že to vždy nejak musí výjsť. Možno som naivná, možno zbytočne premotivovaná a možno aj nie!
A TERAZ VÁŽENÍ NA ROVINU! Naozaj si niekto myslí, že veci a práca a čokoľvek ti padnú z neba? Že keď teraz umývaš riady za 5 korún v hoteli tak raz nemôžeš byť jeho riaditeľom a potom si nejaký svoj hotel otvoriť? Ja vám poviem v čom je problém. Ľudia sa príliš rýchlo vzdávajú! Vedia tisíckrát za týždeň povedať ako sa to nedá a aké je to ťažké ale pritom môžu tisíckrát povedať ako sa to dá a ako to zvládnu! V čom je rozdiel? To je ako vidieť pohár poloprázdny a poloplný. Vody je tam rovnako no záleží na POSTOJI!!!! Postoj si určuješ sám! Tak si urči správny!
Viem, že je teraz trend rozmýšľať nad tým ako nič nerobiť a čo najviac zarobiť. Kedy dostávaš výplatu? Každý deň alebo raz mesačne? Premýšľať o peniazoch je ako premýšľať o niečom, čo bude potom. Alebo staré známe babičkovské: Najprv práca, potom pláca. To všetko funguje. Čo tým chcem povedať? Celé je to cesta. A cesta nejaku dobu trvá. Možno aj desať rokov budeš muklovať za 5 korún no a? Keď sa nevzdáš si víťaz. Možno si teraz ešte neni pripravený byť tým, kým chceš. Musíš sa učiť, prejsť skúškami, ohňom, slzami aj smiechom, poučiť sa, naučiť sa, uveriť si...čokoľvek. Rozmýšľaj o tom, čo ti pôjde hlavou na smrteľnej posteli! Už chápeš?
Povieš si mal som to skúsiť!Bože prečo som to neskúsil? Alebo povieš mal som úžasný život a ďakujem. A možno sa stačí len rozhodnúť a všetko sa stane za rok. A možno ti to nikdy nevýjde ale aspoň si povieš, že to celé malo zmysel. A keď padneš na dno? Je to len preto, aby si sa mohol dobre odraziť!./zase len ten postoj:)/ A možno stále nevieš čo chceš robiť.Je to v poriadku proste sa nechaj viesť srdcom, intuíciou a rozumom. Ja neviem. Osudy sú rôzne. Ľudia sú rôzni. Životné skúšky su rôzne a aj ťažké. Mám pred tým úctu a rešpekt.
To teraz nechytračím a nepíšem žiadny návod na úspešný život, len píšem ako to celé vidím ja. 
A ešte jedna vec! Nečakaj na ideálne podmienky. TO NEEXISTUJE. Niekedy tie najlepšie veci, vznikajú za najhorších podmienok. /J.K.Rowlingová a jej Harry Potter napríklad./
Ja som po pôrode chcela schudnúť a keby som hovorila- joj nemám športové oblečenie to musím počkať kým si kúpim, a nemám peniaze na posilku, a zdravá strava je drahá,a nemám čas....tak som dodnes tučná ako jedno prasa. Natiahla som legíny za 10Eur z tesca zapla som zrnité Tae-bo na youtube a zkackala doma v obývačke, keď mi malý spal. Napríklad.
Ja momentálne pracujem v kaviarni. Viem, že to nieje moje životné povolanie a nebudem to asi robiť do smrti. Ale je to momentálne moja súčasť, môj život. Tá práca ma baví,učím sa , snažím sa ju robiť čo najlepšie a nezamýšľam sa nad tým, že prečo to musím robiť, keď chcem v živote to a to. Je to len ďalší mostík plný skúseností :)
Preto tak milujem byť decko! Deti všetko môžu a všetkému veria. Povedia ja chcem byť prezident, astronaut,lekár, letuška, policajt, speváčka, tanečník,baletka,hokejista...to je jedno čo a ONI SA TAK VIDIA! Dospelí sa smejú. No podľa mňa by sa nemali. Mali by sa inšpirovať. V detskom svete je možné všetko! A v tom mojom tiež. :)

Ja vám prajem ďalší úspešný deň plný skúseností aaaa USMIEVAJTE SA V PRÁCI :) Aj keď vás nebaví! Lebo byť zamračený je zbytočné! Prajem všetkým na planéte nech sa život a práca podarí :)  Ahojte :)


PS. Tento skvelý obchod hľadaj na www.collectif.co.uk

Kláruš

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára